XARXA DE LLIBRES


XARXA DE LLIBRES


XARXA DE LLIBRES curs 17-18




INFORMACIÓ PER A INFANTIL 5 ANYS
Informem a les famílies d'infantil 5 anys, que tenen fins al 20 juny  per participar en el Banc de Llibres per a poder obtenir el Xec llibre per al pròxim curs ..
La sol·licitud la poden descarregar a través del web :
http://www.ceice.gva.es/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto

http://www.ceice.gva.es/documents/162640666/164347172/Doc_Lliurament_llibres/ca327c29- c52c-41a6-aa42-00bfccbac7bb

També pot tramitar la sol·licitud en el mateix centre els dies 14, 15 i 16 de juny de 13:00 a 14:00
Per a això s'habilitarà la sala d'informàtica. El centre segellarà aquesta sol·licitud i lliurar una còpia al participant. INFORMACIÓ PER PRIMÀRIA Informem les familiass, que tenen fins al 20 juny  per participar en el Banc de Llibres. La sol·licitud la poden descarregar a través del web: http://www.ceice.gva.es/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto http://www.ceice.gva.es/ documents / 162640666/164347172 / Doc_Lliurament_llibres / ca327c29-c52c-41a6-aa42-00bfccbac7bb
 

 









  • També pot tramitar la sol·licitud en el mateix centre els dies 14, 15 i 16 de juny de 13:00 a 14:00
Per a això s'habilitarà la sala d'informàtica.
  •  El centre segellarà aquesta sol·licitud i lliurar una còpia al participant.
  • Les famílies han de fer entrega del lot de llibres complet (sense deteriorar) i serà el centre qui indiqui si reuneix o no les condicions per participar en el Banc de llibres, donant una còpia segellada amb tota la informació al lliurament del material



XARXA DE LLIBRES curs 16-17




RECOLLIDA DE XEC-LLIBRE PER 1r I 2n FINS AL 29 DE JULIOL
HORARI DE 10:00 A 12:00 
(només per als que han participat en la Xarxa de llibres)



AMPLIAT TERMINI PER A LA SEGONA FASE DEL progrma DE XARXA DE LLIBRES FINS AL DIA  14 DE JULIOL




Per al proper curs escolar 2016/2017 tot l'alumnat, hi hagi o no participat en la xarxa de llibres haurà comprar:

·       L'Activity Book d'anglès.

·       I Valors Socials i Cívics (Alternativa)

en ser llibres que no es poden reutilitzar.

2ª FASE DEL PROGRAMA XARXA DE LLIBRES Educació Primària
Als pares i mares d'alumnes del CEIP EL TOSCAR, se'ls informa que la 2a fase   del   PROGRAMA DE GRATUÏTAT XARXA LLIBRES i EL PROGRAMA PER A LA CREACIÓ DEL BANC DE LLIBRES per al pròxim curs 2016/17 s'iniciaran el proper dimecres 15 de juny. En la següent pàgina web trobaran els formularis corresponents:
  • Tenen opció a sol·licitar aquest programa les FAMÍLIES QUE HAN PARTICIPAT EN L'XARXA i deixin el seu lot de llibres al Centre. Tant els jparticipantes de la FASE 1, com els participants de la FASE 1 i 2.
  • Tenen opció a sol·licitar esteprograma les FAMÍLIES QUE NO HAN PARTICIPAT EN L'XARXA però que deixin el seu lot de llibres al Centre.
El procés per realitzar la sol·licitud consta de 2 passos:


PRIMER PAS                                                                                             
Emplenar la SOL·LICITUD TELEMÀTICA per part del pare, mare o tutor / a legal del nen / a. En el formulari   quant s'introdueixi el NIA de l'alumne apareixeran automàticament els llibres
  • Si ets una FAMÍLIA QUE HA PARTICIPAT EN EL PROGRAMA XARXA DE LLIBRES ompliràs el formulari (pichar per accedir-hi):
     2ª FASE DEL PROGRAMA XARXA DE LLIBRES DE LA COMUNITAT VALENCIANA "." SOL·LICITUD PARTICIPACIÓ AL BANC DE LLIBRES CURS 2016-2017

  • Si ets una FAMÍLIA QUE NO HA PARTICIPAT EN EL PROGRAMA XARXA DE LLIBRES ompliràs el formulari (pichar per accedir-hi):
Documentació que ha de conèixer per emplenar la sol·licitud:
·     NIA de l' alumne

SI   NO   DISPOSA   DE   MITJANS   INFORMÀTICS   PER   REALITZAR   AQUESTA   GESTIÓ   POT   ANAR   A   CENTRE,   AMB   EL SEGÜENT HORARI, PER EMPLENAR LA SOL·LICITUD A L'AULA TIC:

dies 20, 21 i 22 de juny de 9:00 a 13:00 hores.
S'imprimiran dues còpies del formulari telemàtic.


SEGON PAS                                                                          
  • Lliurament al centre  (al tutor / a) el formulari telemàtic signat juntament amb el lot complet de llibres de text corresponents al curs 2015-16.
  • El Centre educatiu, amb l'ajuda de l'AMPA i d'aquelles famílies voluntàries que s'ofereixin realitzaran les següents funcions:
1-       RECEPCIÓ DELS LOTS DE LLIBRES
2-       VALORACIÓ DELS LLIBRES REUTILITZABLES
3-       CONFECCIÓ DELS LOTS DE LLIBRES
4-       REDISTRIBUCIÓ DELS LOTS DE LLIBRES




 1 ª FASE DEL PROGRAMA XARXA DE LLIBRES Educació Primària 

CONSELLERIA 
http://www.ceice.gva.es/xarxallibres
ACCÉS A PÀGINA DE PROCEDIMENT
http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17854
Accés a sol·licitud telemàtica per internet:

https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciarTramite.html?tramite=XARXALLIBRES_ALU-SF&version=3&idioma=va&idProcGuc=17854&idCatGuc=PR¶metros=simacIframe-_-n -_- simacEstiloPropio -_- s
Descarregar sol·licitud per omplir:
https://drive.google.com/open?id=0B5gKurVuyMkgWTVjVjhfNVFWU1U


XarxaLlibres és un programa de gratuïtat de llibres de text dirigit a la creació d'un banc de llibres i altres materials per a l'alumnat d'educació especial, Primària, Secundària i Formació Professional Bàsica en els centres docents públics i privats-concertats de la Comunitat Valenciana.
XarxaLlibres és un programa cofinançat en parts iguals per la Generalitat Valenciana, les diputacions i els ajuntaments.

FAMÍLIES

Qui és beneficiari del programa

Es pot beneficiar del programa #XarxaLlibres: l'alumnat d'Educació Especial, Primària, Secundària i Formació Professional Bàsica matriculat en centres educatius públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana.
Els ajuts comprenen els llibres de text en format imprès, els llibres de text digitals susceptibles de ser reutilitzats, i el material curricular destinat a ser utilitzat per l'alumnat, que desenvolupen el currículum educatiu vigent a la Comunitat Valenciana.
La gestió dels pagaments s'executarà mitjançant cada ajuntament a partir de l'1 de desembre.
Cal tenir en compte que la gestió s'ha de fer on estiguin empadronats vostres fills i filles, independentment que estiguin matriculats en un centre educatiu d'una altra localitat.
La quantia individual per alumne / a serà com a màxim de 200 euros, que es rebran en dues fases:
  • Fins als primers 100 euros es rebran quan s'aporti el justificant de compra a l'ajuntament, sempre abans que finalitzi l'any 2015.
  • Fins als 100 euros restants es faran efectius quan es retornin els llibres de text en bon estat quan finalitzi el curs 2015-2016.

Com beneficiar

Per rebre l'ajut s'han de presentar els justificants de compra per compres efectuades durant l'any 2015. Els justificants han de contenir NIF / CIF del proveïdor, data, adreça i un llistat nominal dels productes adquirits amb el preu.
Si heu perdut el justificant, heu de demanar una còpia o duplicat a l'establiment on heu adquirit els llibres de text.
Els justificants s'hauran de presentar al costat d'una sol·licitud que estarà disponible per a descarregar-la en aquest espai web.
Si els llibres s'han adquirit mitjançant l'AMPA o una empresa distribuïdora, s'haurà de sol·licitar a l'AMPA un document justificatiu individualitzat amb les dades de l'alumne / a, l'import, relació de llibres adquirits i dades de la factura global en què estan inclosos.
Per la seva banda, l'AMPA presentarà la factura o les factures globals de l'empresa proveïdora a l'ajuntament o ajuntaments on estigui empadronat a l'alumnat.

Un banc de llibres gratuït al vostre centre educatiu per al curs 2016-2017

Educar és també ensenyar als fills i filles a compartir amb la resta de les companyes i els companys ia cuidar el material.
Si les famílies tornen els llibres en bon estat, podran cobrar la segona fase de l'ajuda. A més, entraran en el banc de llibres i, per tant, en el curs 2016-2017 tindran els llibres gratuïts per als seus fills i filles.
En aquest sentit, es dictaran les oportunes instruccions per a la constitució i gestió dels bancs de llibres creats.

Telèfons d'informació

  • Des de la Comunitat Valenciana (gratuït des de telèfon fix):
    900-20 21 22
  • Des de qualsevol punt d'Espanya:
    96-317 52 02

AMPA

L'AMPA que hi hagi adquirit llibres de text presentarà la factura o les factures globals de l'empresa proveïdora a l'ajuntament o ajuntaments on estigui empadronat a l'alumnat.
Així mateix, emetrà un document justificatiu individualitzat amb les dades de l'alumne / a, l'import, relació de llibres adquirits i dades de la factura global en què estan inclosos. Aquest és el document que es lliurarà a les famílies perquè puguin acudir al seu ajuntament a sol·licitar les ajudes.
Si l'AMPA gestiona un banc de llibres autònom, felicitem des de la Conselleria la tasca duta a terme per aquestes associacions de mares i pares d'alumnes, ja que és la llavor d'on creix aquest programa. Una normativa posterior desenvoluparà el procediment de creació dels bancs de llibres i farà esment als que ja existeixen.